Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
... det ÄR en Heffaklump! ;)

Var till BM idag, och hon skrattade faktiskt åt min "lilla" dotter... Stina blev tre veckor idag, när hon föddes vägde hon 4220g och när vi vägde förra måndagen så vägde hon 4440g. Idag vägde hon 4860 (!), en uppgång på 420g på en vecka... Ingen matbrist där inte!:D Plus att hon har växt 2,5 cm på längden på två veckor.

Hur fort växer/växte era småttingar i början? Bm fnissade mest och konstaterade att kontroll en gång i veckan kändes lite överflödigt, så vi fick tid först om två veckor igen... :cool: :o :D

Jenny
 
Sv: Jepp...

Alexander vägde 3500 g och var 50 cmlång när han föddes.
Nu när han är 9 v och 3 dgr väger han 5800 g och är 59,5 cm lång, så han har vuxit en del..:D
 
Sv: Jepp...

Lägg på exakt ett kilo å du har min sons födelsevikt :D
Där kan vi snacka heffaklump.

Å han ökade så mycket i början att jag blev rädd att han hade något sånt syndrom som gör att de blir jättebebisar!

Men det lugnade ner sig som tur var och nu är han åtta månader och alldeles lagom stor och go ;)

Grattis till bebisen Jamtland, och även jemaha såklart :)
 
Sv: Jepp...

Min lilla loppa vägde 3840 när hon föddes, senaste vikten 10 dagar sedan när hon var 1 månad och 5 dagar vägde hon 5040 ;) Så här har vi en liten heffaklump också :p Tippar att hon väger 5,5 kg nu ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp