JEM på Irland - Bildbomb, inget för modem...

Sv: JEM på Irland - Bildbomb, inget för modem...

Underbara bilder,och så skoj ni måste ha haft det:bow:
:) Jag drömmer om att ha ett litet pensionat på Irland.
Med blommiga tapeter,virkade vadderade överkast,öppen spis i stenklädd liten matsal och nybakat bröd.Där vindpinade människor som njutit av vandring,eller kanske följt en spännande terrängritt, kommer in gnm den gistna trägrinden.Tar stigen m rosa&gula rosor.Där får man ett välkomnande skall.....:rofl: :rofl:

ja det var verkligen hur skoj som helst :)
Vi bodde på nästan ett sånt ställe i Wales på vägen dit, jättemysigt var det. och världens största frukost - när vi trodde att vi var nästan färdiga, hade ätit mackor och flingor och sånt - då kommer värdninnan med stooora tallrikar med allt som tillhör en engelsk frukost....bönor, konstigt bacon, champinjoner, ägg, korvar mm.
De är konstiga i den delen av världen...

Tack för att du delar med dig av trevlig text & bild. Ser ut att varit en riktig upplevelse!
Jag blir så sugen på att tävla :-)

Vilka fiina bilder!! härligt att rida på den banan va..? :D

Är det någon som skall till Irland i Augusti 2007 i se YR EM..?

Senast ändrad:

tack tack :bow: jo det var verkligen jättehärlig (men apa vilken träningsvärk jag hade i ryggen dagen efter...över 9 min i lätt sits, det kändes vill jag lova)

går inte YREM i Skottland i sommar, Blair Castle tror jag stället heter?
jag ska hur som helst inte dit, varken som publik el ryttare.

Andra vet.bes. - alla de svenska hästarna var jättefräscha.
En del andra var det inte - men de gick igenom iaf :smirk:
Buke31.jpg

Buke.jpg

Prisutdelning
Buke1.jpg

Alla som genomfört tävlingen fick komma in och få rosett, därför var även vi där
Buke3.jpg

Gruppfoto i sponsorskläderna
Buke4.jpg

Snygg plakett :)
buke1.jpg

Var du med på JEM :eek: ?? Shit va hästigt, du e fan min idol, lust att ge mig lite tips inför min kommande "karriär" inom fälttävlan, jag har kommit in på Strömsholms Ridsportsgymnasium, tycker du att ja ska börja där, kommer jag utvecklas mycket där?? :) Förresten, vart kommer Hannes ifrån och vet du vad hans hästar hette under ponnytiden??

Senast ändrad:

Ja, vi hade verkligen hur kul som helst :bump:
var så häftig upplevelse bara att få vara där, jag gick och njöt hela veckan :)

Måste bara fråga, vilken höjd var hindrena i terrängen å vilken höjd på banhoppningen och vilken svårighet på dressyren??
:bump: :banana:

Japp jag var med :)
Har ingen aning om strömsholm, så tyvärr kan jag varken säga bu eller bä...
H kommer från Alingsås, mest kända ponnyerna är väl Mustang och Airwalk Binney.

Måste bara fråga, vilken höjd var hindrena i terrängen å vilken höjd på banhoppningen och vilken svårighet på dressyren??
:bump: :banana:

Terrängen 110
Hoppningen 110
Dressyren - löjligt lätt, typ mellan LB och LA (men mer åt LB tycker jag iaf...)

Terrängen 110
Hoppningen 110
Dressyren - löjligt lätt, typ mellan LB och LA (men mer åt LB tycker jag iaf...)

Haha ok, hoppas att jag kommer upp på den höjden någon dag, hoppningen ska nog lösa sig, där har jag lite mer rutin. Men rerrängen kan bli svårare, särskilt eftersom jag inte har så bra träningsmöjligheter här där jag bor, får se om man kan ta och låna en transport och åka iväg och träna i någon grannkommun ibland, eller varför inte skritta två mil dit oh två mil hem :eek: haha ;)

Guud så funt där var..
Allt såg såååå mysigt ut :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka