Sv: Jeep-liknande dragbilar?
Captivan är precis som du säger grymt trevlig på de flesta sätt, men det har varit mycket problem på dom, är många som haft dom mer inne på verkstaden än vad dom haft dom hemma, fram för allt fyrhjulsdriften brukar krångla och det blir tyvärr dyrt då
/Camilla
Min pappa köpte precis en X-trail och jag har svårt för att allt sitter i mitten på den. Men jag har bara kört den 3-4 gånger också jämfört med varje dag som han...
Jag hade tidigare en Chevrolet Captiva diesel (5-sitts, finns även som 7-sitts) och det var en riktigt nice bil!! Snacka om pansarvagn att dra släp med utan att den drog onödigt mycket soppa när man körde utan släp! Värt att kolla på i alla fall kanske!
Bagageutrymmet var gigantiskt i min bil och när man fällde sätet så blev det helt plant och lastutrymme som i en skåpbil!
Storleken på bilen är någonting mellan Volvo XC60 och XC90
Jag har bytt ner mig nu till liten bil eftersom hästen min är pensionerad!
Captivan är precis som du säger grymt trevlig på de flesta sätt, men det har varit mycket problem på dom, är många som haft dom mer inne på verkstaden än vad dom haft dom hemma, fram för allt fyrhjulsdriften brukar krångla och det blir tyvärr dyrt då
/Camilla