Jeansjacka med jerseyärmar och huva

Sparrisen123

Trådstartare
Tips på svensk butik där jag kan hitta det?
Jag har kärat ner mig helt i den här jackan men skulle vilja hitta i svensk butik så jag kan prova, för det är inte riktigt "min stil" så jag vet inte hur det ser ut på :o Har nu några idéer om var det kan finnas?

Sv: Jeansjacka med jerseyärmar och huva

Tycker jag ser sånna lite överallt. B.la Åre skidsport har en liknande om du har vägarna förbi :D
Annars kolla i butiker med typ snowboard kläder :)

Sv: Jeansjacka med jerseyärmar och huva

Hehe, nej där har jag inte vägarna förbi :p Men affärer med mer sportkläder har jag inte tänkt på, ska kolla där!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: Åsa A
·
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 241
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 870
Senast: SiZo
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss och diss del 5
  • Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat