Jarl från Granbakken

daschni

Trådstartare
jag undrar lite över hingsten Jarl från Granbakken.
någon som vet lite mer om honom?
letar efter ridbilder men hittar inga, vart kul att se lite hur han rör sig.
någon som har avkommor efter honom som ni kan visa? :d

Sv: Jarl från Granbakken

Vad jag "hört" har han inte gjort några direkta avtryck i aveln. Såvitt jag vet har han inte ridits på många år utan enbart gått i avel.

Min häst är efter Jarl från Granbakken men jag har tyvärr inga bilder på henne i den här datorn. Jag har även träffat Jarl och han är väldigt trevlig och snäll. Fin färg har han ju också. Jag har inte sett honom ridas och tror inte att han rids speciellt ofta längre. Jag har träffat flera av hans avkommor och de har samtliga varit trevliga, trygga, stabila och friska hästar (som min) som passat utmärkt som hobbyhästar, familjehästar och lättare tävling men kanske inte har varken viljan eller gångarterna för att platsa i de lite högre klasserna.
Hans ägare är väldigt trevlig och tillmötesgående så har du vägarna förbi nån gång så går det säkert bra att ringa och fråga om du får komma och titta och hälsa. Tror nog att flera av hans avkommor finns kvar på gården också.

Har haft en myyycket trevlig kille efter Jarl....snygg också!

Har en fin bild i mobilen, men jag lär mig aldrig hur man gör!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
888
Senast: SiZo
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 913
Senast: Frida.G
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 158
Senast: Googlarn
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 973
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden