Jan brink Kür musik?

Anyo

Trådstartare
diskuterade idag om Jan brink någonsin haft Era-Ameno i någon kür någon gång ? Någon som vet och kanske tom kan länka film ? Har googlat men finner tyvärr inget. Detta ska antagligen vara ett tag bakåt i tiden :d

Sv: Jan brink Kür musik?

Mycket tveksamt, då jag har för mig att dressyrryttare försöker undvika allt som har med text, möjligen kan det dock finnas en ren instrumental version skapat för Kürprogrammet, på samma sätt som Benny Andersson gjort ABBA potpouri för Lussan

Hittade dock flera instumental versioner på youtube, så möjligheten finns ju

Senast ändrad:

Kanske att han en gång haft en instrumental då ? Kan ju ha del också :P

diskuterade idag om Jan brink någonsin haft Era-Ameno i någon kür någon gång ? Någon som vet och kanske tom kan länka film ? Har googlat men finner tyvärr inget. Detta ska antagligen vara ett tag bakåt i tiden :d

Var det inte Edward Gal som hade den till Gribaldi? Nån annan vet jag inte?

Nu minns jag bara Briar... Men då hade han först en brasilieninspirerad kür (den bästa musik han haft...) och sedan Simon & ngt.. För att sist ha ngn form av RIXFM musik i slutet.

Enligt min moster ska han ha ridit till ameno med Martini ? har googlat efter film på dom men finns inte en enda film ?

Martini hade ju sin aktiva karriär ngnstan i mitten av 90talet så det kan vara svårt att få tag i material från det...

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 508
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 340
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar