I

idalina

Plockade ihop några scener från utbildningsjakten.
Mitt livs första film så jag är inte ute efter några kommentarer grundade på kameravinkel eller övergångar mm. :)

Tänkte att det kunde vara lite roligt för er utan erfarenhet att ta er en titt!

Se och njut! :bump:

http://www.youtube.com/watch?v=a2e90yMADi4

Sv: Jakt 2009

Vad mysigt det såg ut, och hjälp vilka fina hästar och ryttare hela högen! O din (?) lyckliga min efteråt, trevligt!

Sv: Jakt 2009

såg jätte roligt ut hur kan man delta i detta :D

Det är i praktiken väldigt enkelt! Du befinner dig bara framriden och klar kl.10.00 på fisksjöäng/stora skuggan. Förjakterna rids varje lördag i oktober. 200:- betalas på plats.
Ponnyer och barn får dock inte delta. Och man bör veta hur sin häst fungerar innan man ger sig ut! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: NotlikeI
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har gjort det! Jag har sett dom live!! :D I början funderade jag över vad det är som gör att ett gäng 70-plussare – som...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama