Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt okänd för mig faktiskt. Nu får jag något att kolla. Tack!Perigueux? Du får in Stakkato-blodet med kvickheten i lite större format, han har rätt bra villkor och är inte särskilt dyr. Lite frågetecken på dräktigheten, men 2015 blev 3 av 3 ston dräktiga. Har även sett någon hoppuppfödare uttrycka att kvalitéen sett bra ut.
Perigueux? Du får in Stakkato-blodet med kvickheten i lite större format, han har rätt bra villkor och är inte särskilt dyr. Lite frågetecken på dräktigheten, men 2015 blev 3 av 3 ston dräktiga. Har även sett någon hoppuppfödare uttrycka att kvalitéen sett bra ut.
Canterburys ägare har full koll på "Pelle" och jag undrar om hon inte har honom i frysen också eller på TAIFast jag undrar hur stor han är egentligen?
På vissa sidor står det 16,3 hands vilket borde bli 166, på andra står 171.
jag har bara sett en enda avkomma (här i Sverige) och den är född 2015 och inte särskilt stor.
Canterburys ägare har full koll på "Pelle" och jag undrar om hon inte har honom i frysen också eller på TAI
Hoppas verkligen inte att Pelle ligger i hennes frys. Han borde leka med de andra små pojkarna.
Ok då Det ligger små pellar i hennes frysHoppas verkligen inte att Pelle ligger i hennes frys. Han borde leka med de andra små pojkarna.
Jo Nintender ska jag kolla lite mer. Har fått för mig att de kan bli lite fega, ligger det ngt i det?Vill man ha gummiboll skulle jag ta Nintender lämnar dock litet men hästarna hoppar hus.
https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1....=f50c05d4370e7a868f3bb010b5ca5c2f&oe=58F93D2C
Här är min förra gummiboll =) 157cm Hoppade 9/9 på treårs med Diplom =)
Min var allt annat än feg. Hon visste att hon var bäst från hon föddes,men samtidigt snällJo Nintender ska jag kolla lite mer. Har fått för mig att de kan bli lite fega, ligger det ngt i det?