Jag vill inte lukta kossa - hela tiden

skogsflicka

Trådstartare
Varför fastnar kolukt så färskräckligt på en.

Hur gör ni som måste in i ladugården flera gånger om dagen, men som även har ett annat jobb där ni inte vill lukta kossa? Duschar ni varje gång? Kan man på något viss skydda håret från alla lukt, (typ 11 mössor på huvet eller nått?) så man kan nöja sig med att duscha av kroppen?

Tycker det är så jäkla synd att tvätta håret 2 gånger om dagen, sliter ju nått förskräckligt.

Sv: Jag vill inte lukta kossa - hela tiden

Upp med håret i en knut, på med en scarf/huvudduk runt alltihop, det borde skydda någorlunda mot kolukten.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691
Hundhälsa Har snart ägt min engelska bulldog i 2 år, och peppar peppar, hon har varit frisk och väldigt fräsch i kroppen. Inga...
Svar
8
· Visningar
3 747
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
863
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama