Jag vill ha en ny avatar!

ylba

Trådstartare
Men vet inte hur man förminskar bilden till önskad storlek. :angel: Kan nån hjälpa mig att förminska min bild till rätt storlek? Jag skulle bli väldigt tacksam, min nya avatar är mindre befallande och dyster än den jag har.

Sv: Jag vill ha en ny avatar!

har inte photoshop, har nåt annat cp-program som jag inte begriper mig på.

nuförtiden behöver inte den bild man laddar upp ha avatarformatet har jag för mig, den förminskas automatiskt...
funkade med min avatar iaf.

Men när jag ladda upp en ny igår gick det inte, så den ändrades inte av sig själv!

Min fungerade! :bump: Titta på min fina groda, det här är jag i ett nötskal, lite grön, lite förvirrad och trampar på min egen tunga då och då. :D :banana:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama