Jag sprängs snart!

Glamoroza ox

Trådstartare
Känns det som i allafall :crazy:

Magen är som en ballong som man har blåst in så mycket luft i att försöker man få in minsta lilla mer så säger det *POOF*

Och jag vet inte hur men på något sätt så lyckas bebis ändå röra på sig :banana: fast det verkar vara så trångt där inne!
 
Sv: Jag sprängs snart!

Är v.35+2, ska snittas om ca 2½ vecka.

Det finns säkert hudresurser kvar men det känns som om sista "lagret" är slut nu ;)
 
Sv: Jag sprängs snart!

Åh, är det inte skönt att veta hur lång tid det är kvar på ett ungefär?

Skulle jag också vilja veta, men bebisen vägrar berätta.. :@
 
Sv: Jag sprängs snart!

Jo, ganska.
Men samtidigt är det lite stressande på något oförklarligt sätt :crazy:
Mina nerver kanske lugnar sig lite när det närmar sig mer.

Det som är mest "jobbigt" är att jag(vi) ska vara på plats (sjukhuset) kl 7.00 & då ska jag vara nyduschad & helt fri från div. smink/piercingar (nu sminkar jag mig inte såå ofta & har inga piercingar så det slipper jag fixa med) MEN jag är ju så morgontrött :angel:

Väl på plats så ska de göra div. kontroller & förberedelser & man ska träffa narkosläkare.
Min tanke är mest "skjut mig med en bedövningspil när jag sätter min fot innanför dörren & väck mig när ni är klara" :D
 
Sv: Jag sprängs snart!

Haha, så kände jag också inför mina tre snitt...Väck mig när ni är klara! Fast det är helt fantastiskt att få vara med när ens barn föds fram.
 
Sv: Jag sprängs snart!

Kom på en grej till. När jag skulle ha barn nr tre så kände jag att jag ville veta vart jag skulle. De två tidigare har jag sovit på avdelningen och sen blivit körd i säng ner till op. Med trean så pratade jag med min barnmorska att jag ville ha en rundtur för att få veta vart jag skulle. Så jag fick träffa en barnmorska från avdelningen, som guidade mig runt där jag skulle vara! Det kändes verkligen skönt. Med de två första barnen kände jag mig som en köttbit som de körde runt på, inte som en blivande mamma!
 
Sv: Jag sprängs snart!

Jo, ganska.
Men samtidigt är det lite stressande på något oförklarligt sätt :crazy:
Mina nerver kanske lugnar sig lite när det närmar sig mer.

Det som är mest "jobbigt" är att jag(vi) ska vara på plats (sjukhuset) kl 7.00 & då ska jag vara nyduschad & helt fri från div. smink/piercingar (nu sminkar jag mig inte såå ofta & har inga piercingar så det slipper jag fixa med) MEN jag är ju så morgontrött :angel:

Väl på plats så ska de göra div. kontroller & förberedelser & man ska träffa narkosläkare.
Min tanke är mest "skjut mig med en bedövningspil när jag sätter min fot innanför dörren & väck mig när ni är klara" :D

Jag kan nog tänka mig att det är stressande på samma gång som det är skönare att veta. Jag vet inte vilket jag skulle föredra. Jag vet bara att jag INTE vill bli igångsatt.. Men åh. Det är så spännande. Jag vill att alla skall få barn nu så det blir ännu fler bebisar på bukefalos!

"Skjut mig med en bedövningspil"
JAA!!
Kan dom inte göra det redan nu? Även på oss som inte fått planerat snitt? Jag kan lätt sova i tre veckor om det underlättar.. :angel:
 
Sv: Jag sprängs snart!

Skjuta mig med bedövningspil får de gärna göra även om de inte ska snitta mig. Det känns som om jag inte har sovit på en månad... Attans, det har jag inte heller!!:devil: mitt rekord är fyra timmar på en natt...
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har tänkt att det inte behövs, att hon är för liten för att kunna förstå och att det är bäst om hon bara får flyta med. Såklart med...
Svar
10
· Visningar
1 886
Senast: TinyWiny
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 172
Senast: Mauen
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 134
Senast: Habina
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 034
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Smaklig munkpeppar
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp