Jag kan inte logga ut!

T

Tant Asta

Hjälp! När jag klickar på "Logga ut" så kommer det fram en sida där det står att coockies är rensade. Sen ska jag klicka på "gå till föregående sida" eller vad de nu står, eller "Gå till forumets huvudsida". vad jag än klickar på för alternativ så är jag helt plötsligt inloggad igen!

Jag prövade att stänga ner sidan när jag tryckt på Logga ut och sen öppna den igen, men då är jag också inloggad! Är det bara jag som är dum och inte fattar något eller är det något fel här?

Sv: Jag kan inte logga ut!

Du har klickat i logga in automatiskt.

Alltså har du satt en bock i rutan "kom ihåg mig"

När du står på den sidan där du är utloggad. Logga in igen utan att ha den rutan ibockad. Logga ut. Sen ska allt funka.

Hade precis samma problem... Spelade ingen roll att jag bockade ur rutan, blev inkastad så fort jag tryckte på nåt i alla fall! Skrev en tråd om det, o sen lyckades jag logga ut utan problem... Trodde att de ändrat nåt då, men tydligen inte... Ska se om tråden finns kvar..!

Fast jag testade igår, när jag såg den här tråden... Jag har det i kryssat att komma ihåg mig.... Jag blev utloggad och kunde inte gå tillbaka som inloggad...

Kan ju till viss del bero på vilken webläsare man använder och hur denna är inställd.

Men jag har testat i IE7, Opera, Firefox och Flock och har jag kom ihåg mig ibockad samtidigt som lösenordet finns sparat i webläsaren så blir iaf jag automatiskt inloggad i samtliga 4 webläsare. Då har jag standardinställningar.

Men jag är ensamanvändare och administratör på min burk, det kan också spela roll.

Nu har ju inte TS varit vänlig nog att ge oss någon som helst vägledning vad hon använder för webläsare, os och inställningar så mina gissningar får ju vara generella.

Jag är också ensamanvändare, loggar inte in på min dator när jag startar upp den, administratör mm...

Nu är det så att vi moderatorer har fått nya befogenheter och direktiv :bow:
Alla snälla trevliga användare "tvingar" vi att vara inloggade på Bukefalos utan en chans att logga ut :devil: :D

Nä jag skämtar och hoppas att det löst sig :bow:

Sv: Logga ut!

Hjälp! När jag klickar på "Logga ut" så kommer det fram en sida där det står att coockies är rensade. Sen ska jag klicka på "gå till föregående sida" eller vad de nu står, eller "Gå till forumets huvudsida". vad jag än klickar på för alternativ så är jag helt plötsligt inloggad igen!

Jag prövade att stänga ner sidan när jag tryckt på Logga ut och sen öppna den igen, men då är jag också inloggad!"

Precis så är det, jag har inte kryssat i "kom ihåg mig".

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: Lutten
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar