”Jag har slitit mitt hår – men nu får jag lön för mödan”

20 år efter hennes VM-debut är Malin Baryard Johnsson klar för ett nytt VM.
Den här gången tillsammans med egensinniga stoet Indiana.
För Indiana blir VM i Tryon hennes mästerskapsdebut.
– Hon har varit extremt svår att komma underfund med, och ibland har hon fått mig att slita mitt hår, säger Malin Baryard Johnsson om sin VM-häst.

Gunnar - kan du inte skriva i din text när det är en artikel man måste ha inlogg eller avvaktivera sin AD-blocker?

Jag lägger enbart in artiklar som jag kommer åt. Jag prenumererar inte på några av dessa tidningar.

Varför vissa är låsta kan bero på att de satt ett antal fria artiklar per månad och att jag då inte nått upp till det. Eller att de kanske låst ned en artikel efter att jag lagt in den.

Jag går nästan dagligen igenom lika många artiklar till, minst, som jag inte kommer åt och därför inte kan lägga in. Det är tråkigt att så många tidningar måste skapa betalväggar, men så ser det ut.

Jag lägger enbart in artiklar som jag kommer åt. Jag prenumererar inte på några av dessa tidningar.

Varför vissa är låsta kan bero på att de satt ett antal fria artiklar per månad och att jag då inte nått upp till det. Eller att de kanske låst ned en artikel efter att jag lagt in den.

Jag går nästan dagligen igenom lika många artiklar till, minst, som jag inte kommer åt och därför inte kan lägga in. Det är tråkigt att så många tidningar måste skapa betalväggar, men så ser det ut.
Det är väl en effekt av annonsblockerare, kan de inte sälja papperstidningar och inte får in annonsintäkter så blir det betalartiklar.

Positivt och intressant att fler och fler ryttare delar med sig av deras hästars personligheter, och hur de anpassar träningen efter det :bow:

Jag tror att det är bra ockås att icke-hästfolk får chansen att höra hur olika hästar kan vara. Och så är det ju roligt för oss också att få lära känna dem lite mer än bara det man ser på tävlingsbanan. Hon låter onekligen speciell Indiana. Det ligger kanske i släkten... hennes halvbror All In är ju också lite speciell har man förstått. Hoppas hon har samma hopptalang som han!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare meddelade Malin Baryard Johnsson att hennes EM-häst H&M Cue Channa inte kommer att få följa med till VM i Tryon, USA. Nu...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 610
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka