lady_vip
Trådstartare
Fick hem ett helt lass mögligt hö i slutet på sommaren och reklamerade det i stort sett omedelbart. I min förtvivlan erbjöd sig en kollegas son att jag kunde få köpa hösilage av honom.
Sen hände lite saker och min installning sköts upp och förra fredagen tog jag in dem och fick fodra med några av de finaste höbalarna som jag sparat och vattnade väl. I dag kunde jag hämta en storbal hösilage och upptäcker nu hemma att det är ENsilage...
Jag har alltså lyssnat på ett öra och i min lycka över att någon har kvar (jo, höbristen är väl ingen överraskning och resten har gått åt som smör) inte lagt märke till den lilla detaljen.
Fick snällt ge pållarna det i kväll och dem ger det högsta betyg i smak iaf...
Finns det några risker med att ge enslige åt hästar?
Sen hände lite saker och min installning sköts upp och förra fredagen tog jag in dem och fick fodra med några av de finaste höbalarna som jag sparat och vattnade väl. I dag kunde jag hämta en storbal hösilage och upptäcker nu hemma att det är ENsilage...
Jag har alltså lyssnat på ett öra och i min lycka över att någon har kvar (jo, höbristen är väl ingen överraskning och resten har gått åt som smör) inte lagt märke till den lilla detaljen.
Fick snällt ge pållarna det i kväll och dem ger det högsta betyg i smak iaf...
Finns det några risker med att ge enslige åt hästar?