Jag har aldrig sett det

B

**BORTTAGEN**

så jag undrar om ni vet när det går? :cool:
Jag skulle nämligen se ett löp på tv, men har aldrig koll på när de går! Vet ni när det är någon gång? Tacksam för svar! :D

Ett lopp på TV? Det går lördag-söndag på TV4 typ mellan 16-30 och 1830, men i morgor är det bara galopp för det är V65 på Täby på TV4 vid 16.30 typ

Om du går in på Täby Galopps hemsida kan du titta på alla löpen efter en tävlingsdag. www.tabygalopp.se och sen under loppen i rörlig bild. Man behöver "realplayer".
//Lotta

Liknande trådar

Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: movi
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
573
Senast: Svartkatt
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama