Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte ute efter värsta showsadeln och de jag kunnat hitta i Sverige är just rena showsadlar. Jag vill ha en "arbets-pleasure" där man får en lodrät sits. Fast lite "bling" får det gärna vara ;-)
Tack för tips om nsba!
Vad får den kosta då?
Visst men om vi vänder på det. När du själv har köpt den där nya sadeln och betalat vad det kostar och sedan ska sälja den, bryr du dig på om att köparen inte vill göra sig omaket att komma med hästen och prova, eller vill ha din dyra sadel på öppet köp med risk för att du får tillbaka den med repor och andra märken...
Och jag tycker nog att när sadlar som ligger på 20'+ nya kostar 15-16' begagnat så har säljaren gjort sin del så att säga.
Det finns en hel del fina show pleasuresadlar till salu i Sverige men folk har inte lust att kränga iväg dom billigt eller låna ut dom och jag vet själv hur trött man blir på folk som tror att dom kan pruta en massa bara för att sadeln inte har blivit såld på x antal veckor/månader, många orkar inte annonsera dom ens till slut.
Jag hoppas du hittar rätt sadel, begagnad eller ny!