Jag blir snart moster!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma-vsm

Trådstartare
Syrran ringde precis från sjukhuset, hon har åkt in pga dåliga "blodplättvärden" och hon ska sättas igång antingen ikväll eller imorrn bitti! Jag är så nervös, kommer inte kunna sova nu!!

Önska Jossan lycka till!!

/lilla syster
 
Sv: Jag blir snart moster!!

Vad spännande! :bump: Man får gratulera! Själv blev jag moster för en vecka sen, och syrran blir moster om 5 veckor.. Babyboom!:bump:
 
Sv: Jag blir snart moster!!

Ca kl 05,00 fick Jossan en liten pojke!! Hela familjen mår bra, dom kommer hem imorrn.

Hon får skriva mera detaljer sen när hon orkar!

//stolt moster emma
 
Sv: Jag blir snart moster!!

Vad bra att allt gick bra.
Jag blev ju litet orolig där, med synen och så.
Grattis och allt det där!
 
Sv: Jag blir snart moster!!

emma-vsm skrev:
Ca kl 05,00 fick Jossan en liten pojke!! Hela familjen mår bra, dom kommer hem imorrn.

Hon får skriva mera detaljer sen när hon orkar!

//stolt moster emma
Å vad roligt!! Väntar med spänning på en raport från Jossan!! Gratulera så länge :banana: !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 591
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp