Jag blir så arg!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jettan

Trådstartare
Måste bara få skriva av mig för jag blir så fly förbannad på alla korkade, inkompetenta och fördomsfulla ridmänniskor som aldrig i hela sitt liv satt sin fot på en travbana, men ändå "kan och vet" allt möjligt och kanske framför allt att det är djurplågeri att tävla med travhästar!!!!:devil::devil:

La för ett tag sen in en tråd och bad om hjälp med min travare som jag fått ta över hela ansvaret på och ska rida dressyr på, för att han är spännd i sina muskler och har problem med framknän och kotor. Jag känner ju denna häst och det var därför jag föreslog att han enbart skulle ridas, eftersom han mår bättre av det än när han körs.

Av någon anledning hamnade denna tråd på "grundutbildning" och där finns det ju inte en person som kan något om trav....
Ni kanske kan gissa vilket liv det blev;
"stackars häst!" "du måste behandla honom och låta han vila hela sommaren!" ????? Ja, kankse om han hade haft urkalkningar eller gaffelbansskada.....

Gå gärna in och titta där på tråden "Hjälp".
Kanske har jag formulerat mig dumt, eller????

Sv: Jag blir så arg!!!

Just i det här inlägget har du väl inte formulerat dig lysande och du vill ha råd av ridmänniskor... :o

hade inte lagt tråden där först... äh, allt blev fel.... tänkte bara någon hade nån bra idé kanske, men jag tror jag vet bättre själv. Jag hanterar ju hästen varje dag....:cool::cool:

Jag måste ha Hjälp ty mina Birgerglasögon gör att den enda Hjälptråd jag hittar på Grundutbildning är den om en nordsvensk märr..

Kan någon länka?

Tant Nyfiken

Den togs bort i går kväll så den här tråden borde väl också raderas?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Har nyss börjat hjälpa en vän med hennes islandshäst valack som har det uddaste rörelsemönstret i bakbenen jag någonsing sett hos en...
2
Svar
26
· Visningar
6 535
Ridning Jag har en pålle som är 14 år i år. Vi missade väldigt mycket grundutbildning första tre åren eftersom vi trivdes bäst med "busridning i...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 491
Senast: Apollo 13
·
Hästvård Jag misstänker att det här kan bli långt och mest vill jag skriva av mig och få alla bitar sammanfattade på ett ställe. Alla tankar och...
Svar
5
· Visningar
1 810
Senast: Jerseyite
·
J
Träning Hejsan, jag behöver lite tips och tricks om någon har för att komma loss med min häst som är i en riktig trotsålder just nu. :( Jag...
2
Svar
38
· Visningar
3 436
Senast: bumbi_608
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar