Jag behöver era åsikter!!

Sv: Jag behöver era åsikter!!

Jag måste erkänna att jag pratar som den "glada amatören", om jag verkligen hade avelsston osv, kanske jag inte skulle uttrycka mig så lättsinnigt som ovan. Jag har två ston och en valack, och de funkar för det mesta utmärkt ihop, endast när stona brunstar så vill de mer än han, och han försöker, men det vill sig inte. Det ena stoet är förresten smartare än så, hon ställer sig vid staketet och spanar efter ngn läcker herre som kunde komma förbi (tror jag, har alltid tolkat henne så), men det kommer ingen :grin:
Mvh
Boel

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 283
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: tessan.g
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 611
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix