jag är sååå lycklig!!!

S

shallowxx

min kompis ringde precis från en kaninutstännling i kristianstad å berättade att de hade gotlandskaniner där så nu tar hon me en hem till mig :love: :love:
en gul 10veckor gammal hona :love:
inte bra, då jag inte berättat för min kille än... ojoj.... :angel: :angel: :D

Sv: jag är sååå lycklig!!!

Åhh så mysigt!
Lycka till med pojkvännen med. ;)

Så man kan köpa kaniner på den utställninen? :)

japp!! det kan man väl på de flesta :smirk:

Åh så kul! Gottisar är fina! Har haft en svartbrokad hona en gång, Medusa :love:

Viltgula kaniner är bland det finaste som finns! Så killen din mjuknar nog fort :angel:

Utställningar är kul, hittade många fina kaniner jag vill ha, hehe.. har fullt hemma :P

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 091
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 425
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 456
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama