Jag är SÅÅÅ glad =) =)

Casper

Trådstartare
Min egenuppfödda valp som jag har behållt blev BIS 2 på blekingemästaren igår bland 31 valpar:banana::banana::banana::love:

Jag e så sjukt lycklig!!!! speciellt för att tre av dagens domare kommer fram och säger "underbart vacker valp", "den där kan bli ngt stort" och "den där kommer gå långt" visst blir man glad?? Givetvis kan allt göra en tvärvändning och så kanske han inte kommer någonstans på de större utställningarna men jag blir så glad för att dom gillade MIN valp liksom, som jag dessutom fött upp själv!:bump:

Kritiken blev: lite öppna ögon, annars är det bara "i love it":love:

Bilderna blev inte så jättebra men ska se om jag kan fixa in någon!!

ville bara skriva av mig!!!:laugh:

Sv: Jag är SÅÅÅ glad =) =)

ingen som fått känna samma glädje någongång? några positiva ord kan man väl få:p

Joodå;) Vet precis hur det känns med framgångar med egen uppfödning (inte inom utställning dock) och hur jäklar roligt det är... så stort Grattis till dig:banana:

Joodå;) Vet precis hur det känns med framgångar med egen uppfödning (inte inom utställning dock) och hur jäklar roligt det är... så stort Grattis till dig:banana:

:rofl: hi hi tack! det sprätter i hela kroppen och jag tror min stackars sambo är helt nerpussad vid detta laget:p han e lika glad som jag fast visar det kanske inte på samma sätt ha ha ha...

hmm... nu va detta visserligen bara en inoff.. ska ta nästa steg till en större.. om jag vågar:o

hur långt kan ni tänka er att åka för en INOFF utst i TRÄNINGS syfte inför en störrre, hittar inga mindre här i närheten nu ju, eller vet nån här kanske var det kommer att komma utst???

Senast ändrad:

Stort grattis. Förstår att det måste kännas härligt :)

Grattis!! :bump::banana::bump::banana:

Kan bara tänka mig hur glad och stolt du är nu. :laugh:

Liknande trådar

G
Övr. Hund Äntligen sommarlov! Men som hundägare blir det inte alltid som man minns det när man var liten. Upp varje morgon. I alla väder. Ut och...
2
Svar
23
· Visningar
2 371
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Igår var vi på vår första utställning arrangerad av SvVK (Svenska vinthundsklubben). Precis innan vi skulle in i ringen insåg jag att...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 347
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag är SÅ STOLT över min lilla älskling att jag skulle kunna käka upp honom:love: Ställde ut Nero i Uppsala igår, Inoff. givetvis då han...
2
Svar
23
· Visningar
1 876
Senast: linafina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka