V
Vaccan
... :smirk: nu har jag gjort mej evigt ovän med grannens flickvän (han är 25, hon typ 17).
Dom har fönster ut över min uteplätt och rätt vad det var så kom min äldsta katt in med något rosa i munnen.
Jag tog ifrån honom det och såg att det var en medvurstbit.
Väl ute så låg det sammanlagt två skivor i små bitar som hon kastat ut till katterna
Jag ropade och frågade om det var hon som slängt ut det, ja det var det ju såklart.
Jag sa vänligt åt henne att sluta med det för att jag vill för det första inte att de ska äta sånt, för det andra vill jag inte ha charkvaror över hela gräsmattan.
Vilken utskällning jag fick
och jag började såklart svära tillbaka (jag är sån). Det slutade med att grannen/pojkvännen drog igen fönstet och skrikandet fortsatte inomhus.
Jag gick in jag.
Men varför råkar jag alltid ut för sånt här?
Dom har fönster ut över min uteplätt och rätt vad det var så kom min äldsta katt in med något rosa i munnen.
Jag tog ifrån honom det och såg att det var en medvurstbit.
Väl ute så låg det sammanlagt två skivor i små bitar som hon kastat ut till katterna
Jag ropade och frågade om det var hon som slängt ut det, ja det var det ju såklart.
Jag sa vänligt åt henne att sluta med det för att jag vill för det första inte att de ska äta sånt, för det andra vill jag inte ha charkvaror över hela gräsmattan.
Vilken utskällning jag fick
Jag gick in jag.
Men varför råkar jag alltid ut för sånt här?