Det är en braBtw, jag pruttar regnbågar. Är det en bra eller dåligt? Bör jag söka hjälp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en braBtw, jag pruttar regnbågar. Är det en bra eller dåligt? Bör jag söka hjälp?
Btw, jag pruttar regnbågar. Är det en bra eller dåligt? Bör jag söka hjälp?
Det är en bra. Du behöver inte söka hjälp.
Är hon proffs på regnbågspruttar?Om det luktar illa skulle jag ringa 1177. Med lite tur kommer du till min moster.
Är hon proffs på regnbågspruttar?
Jag vänder mig bara till proffs. Det bästa för de bästa osv osv osv.
Dom såg riktigt goda ut. Så blanka och röda... Ungefär som mina favoritäpplen, vaxade och besprutade Red delicious... Kan du skicka upp några? Häruppe är hälften fortfarande frystorkat.Ser de ut så här?
![]()
Har hört från säker källa att de ska vara väldigt goda.
Då kan du vända dig till migÄr hon proffs på regnbågspruttar?
Jag vänder mig bara till proffs. Det bästa för de bästa osv osv osv.
Schhhhhhhhh, nu ska inte du hädaJag svär på min mormors lama att det inte kan vara lagligt att röka svampar i så kopiösa mängder som ni uppenbart gör. Ser ni inte att ni SPRIDER ert beteende till ANDRA? Hur skulle världen se ut om alla använde dessa suspekta svampar ni funnit? Det skulle inte FUNGERA. Nu är det NOG! Tråd efter tråd spårar ur. Ni är som en enda stor tågolycka allihop![]()
Säg inte det, själv köpte jag Portabella, talade Italienska med köksredskapen så svampen skulle känna sig hemma. Portabella är inte alls från Italien, det är en utslagen Skogschampion. Känner mig lite lurad.titta bara på alla fina sorter de har i välsorterade mataffärer.
Säg inte det, själv köpte jag Portabella, talade Italienska med köksredskapen så svampen skulle känna sig hemma. Portabella är inte alls från Italien, det är en utslagen Skogschampion. Känner mig lite lurad.
Om det luktar illa skulle jag ringa 1177. Med lite tur kommer du till min moster.
Jag är inte den som är den och jag är inte den som skapar intriger eller hittar på en massa fuffens om folk och fä. Jag generaliserar ogärna och alla är ju individer (yadayadayada).
Men kära seniorer. Det som sker är inte HÄLSOSAMT. Jag svär på min mormors lama att det inte kan vara lagligt att röka svampar i så kopiösa mängder som ni uppenbart gör. Ser ni inte att ni SPRIDER ert beteende till ANDRA? Hur skulle världen se ut om alla använde dessa suspekta svampar ni funnit? Det skulle inte FUNGERA. Nu är det NOG! Tråd efter tråd spårar ur. Ni är som en enda stor tågolycka allihop
Tänk på BARNEN för guds skull!
Det svarade inte alls, jag tror den blev förvirrad.Svarade den på svenska eller italienska?
Haha, jag läste monsterSorry
![]()
Det svarade inte alls, jag tror den blev förvirrad.