Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

Status
Stängd för vidare inlägg.

fiaskurken

Trådstartare
.......

Jag ska aldrig lämna henne ensam ens en minut igen:rofl:
5644650.jpg
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

Oh dear!
Kan du lära henne dammsuga nu då! :rofl:
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

:rofl: Det ser verkligen ut som att hon har KÄMPAT!:rofl:
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

:rofl: Det ser verkligen ut som att hon har KÄMPAT!:rofl:

:D Uhum! " jag hälpa Isa" log hon när jag kom ut efter min snabbdusch som varade MAX tre minuter. Trodde allt var frid och fröjd när jag hörde att hon satt och sjöng "lille tatt, lille tatt,lille töta taaaatteeen" Ack vad man kan bedra sig;)
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

Säker på att hon inte samarbetat med typ hunden?

Lurig unge, sitta och sjunga lille tatt...Annars brukar tystnad från de små liven vara ett varningstecken. Vilseleda dig med sång, jag säger då det...
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

O folk säger att barn inte är beräknande! Solklart bevis på det, har vi här! Sjunga under tiden... :D
Hon har haft himla roligt i alla fall!

Min stora tjej kontrollräknade tops i badrummet när hon var ca 1 år. Det var mååånga tops mamma! :p
Kändes som betydlig fler än 200 stycken!:devil:
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

Säker på att hon inte samarbetat med typ hunden?

Lurig unge, sitta och sjunga lille tatt...Annars brukar tystnad från de små liven vara ett varningstecken. Vilseleda dig med sång, jag säger då det...

JA! Det var därför jag hade dörren öppen och lyssnade,tystnad brukar innebära att hon har hittat mosters sminkväska annars:D
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

O folk säger att barn inte är beräknande! Solklart bevis på det, har vi här! Sjunga under tiden... :D
Hon har haft himla roligt i alla fall!

Min stora tjej kontrollräknade tops i badrummet när hon var ca 1 år. Det var mååånga tops mamma! :p
Kändes som betydlig fler än 200 stycken!:devil:


:rofl: Ja mina tops har jag lagt lååångt upp på badrumsskåpet.
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

hihi :D roliga dom små liven
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

Fick denna på mailen, du kan ju trösta dig med att det kunde varit värre... ;)

pic09551.jpg
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

jag älskar den bilden:love: o är glad att det inte är mina barn. Detr finns en bild till när ett barn har målat sitt lilla babysyskon med svart penna i hela ansiktet. nån som har den?
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

:rofl:
Mina kusiner skulle vara snälla och laga frukost när dem var små.
kl 6 på morogn så klart.;)
Dem rev ner ALLT som fanns i skåpen! Hela spisen var full av ägg, mjöl, mjölk osv. Dem skulle göra gröt, dock lade dem allt direkt på plattan och slog på både ungen och spisen:crazy:

Kusinerna var helt nerkletade + golv, möbler väggar och skåpluckor m.m. Plattorna blev självklart varma och med allt mjöl och skit så tog det såklart eld! Deras föräldrar var INTE glada då:D
 
Sv: Jag älskar min 2-åriga systerdotter MEN....

:rofl:
Mina kusiner skulle vara snälla och laga frukost när dem var små.
kl 6 på morogn så klart.;)
Dem rev ner ALLT som fanns i skåpen! Hela spisen var full av ägg, mjöl, mjölk osv. Dem skulle göra gröt, dock lade dem allt direkt på plattan och slog på både ungen och spisen:crazy:

Kusinerna var helt nerkletade + golv, möbler väggar och skåpluckor m.m. Plattorna blev självklart varma och med allt mjöl och skit så tog det såklart eld! Deras föräldrar var INTE glada då:D


Ojsan;) Hoppas inte hela huset brann upp:cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
924
Senast: Migo
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
717
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 860
Senast: hastflicka
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp