Järvsöfaks?

Ragbat

Trådstartare
Betäcker han fortfarande? Vet någon vad det kostat senaste åren att betäcka med han?
Ska betäcka mitt sto nästa år och Järvöfaks har ju alltid varit en dröm...
 
Appropå egentligen ingenting. För en herrans massa år sedan på Stockholm international horse show var det ju de två "ledande" (eller hur man ska säga det) travhästar som visades upp. Järvöfaks var den ena men vem var den andra? Någon som kommer ihåg?
 
KAn vara så att de har strån kvar, han håller eg inte för att bestiga och samla sperma. Så ring och hör.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
Svar
18
· Visningar
1 859
Senast: cili
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 821
Senast: Freazer
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Igelkott
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp