Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min jackmodell är ganska snäv och det finns inte så mycket plats med tjocka tröjor under. Jag har storlek S och den är nog en typisk S. Kvalitén på tyget är toppen. Jag har tvättat jackan kanske 6 gånger och tyget är fortfarande intakt som det var när jag fick jackan.
Jag har haft några stycken i bombermodell med fleecefoder. De är helt normala i storleken,. suger åt sig vatten som svampar, färgtåliga o håller sig snygga efter flera tvättar, alla har gått sönder i fickorna så det man har stoppat i har hamnat i jackan o varit hopplöst att få fram
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Skola & Jobb Fast det är enligt mig hoppa över mål. För en proteinbar som stoppas i sig för man inte hinner äta t ex lunch är ju en överhoppad lunch...
Juridik & Ekonomi Kan någon förklara för mig hur detta går ihop. (Jag fick beskedet från min revisor - eller vad det kallas). Jag har en enskild firma på...