Jacka från Sjöhagen

Pancakes

Trådstartare
Någon som har en sådan? Funderar på att beställa genom min förening men vet ingen som har en jag kan kika på. Hur är de i storlekarna? Kvalitet?

Sv: Jacka från Sjöhagen

Jag har en jacka från dem. Jag älskar modellen! Tyvärr gick en dragkedja sönder och det hade jag inte väntat mig.

Jag känner igen märket på fabrikören av jackan, då vi har köpt det märket med brodyr till kläder för mitt företag. De har varit bra kläder.

Min jackmodell är ganska snäv och det finns inte så mycket plats med tjocka tröjor under. Jag har storlek S och den är nog en typisk S. Kvalitén på tyget är toppen. Jag har tvättat jackan kanske 6 gånger och tyget är fortfarande intakt som det var när jag fick jackan.

Jag har haft några stycken i bombermodell med fleecefoder. De är helt normala i storleken,. suger åt sig vatten som svampar, färgtåliga o håller sig snygga efter flera tvättar, alla har gått sönder i fickorna så det man har stoppat i har hamnat i jackan o varit hopplöst att få fram :p

Liknande trådar

Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
173
Senast: Ajda
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: EZMK
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V