JAAAAAA!!!! (resultat Västerås)

Kalaspinglan

Trådstartare
:banana: :banana: :banana: :bump: :bump: :bump:

En femteplats (reservplats) i bästa hane-gruppen, och ett Ck. Visst är väl det mer än väl godkänt för en 11 månaders Ridgeback-bebis???!
"Very nice shape, good mover. Good ridge, Good feet. Would prefer a better eye."

ck.jpg

Här är en länk om bilden inte fungerar

Hur har det gått för alla er andra??!?!

Senast ändrad:
Sv: JAAAAAA!!!! (resultat Västerås)

Ååå vad trist. Jag är överlycklig för att min gick vidare idag, eftersom vi åkt ut tidigare på grund av att han springer i pass istället för trav (tydligen ett vanligt unghundsproblem...).
Vilket fint huvud din hund har!!!

Grattulerar :)

Han är riktigt fin din kille.

Tack!
Ja, tänk att vi som inte kan någonting fick en sådan guldklimp, både psykiskt och exteriört... otroligt roligt!!

Kalaspinglan skrev:
Ååå vad trist. Jag är överlycklig för att min gick vidare idag, eftersom vi åkt ut tidigare på grund av att han springer i pass istället för trav (tydligen ett vanligt unghundsproblem...).
Vilket fint huvud din hund har!!!

Åh tack va snällt. Ja han får alltid bra kritik på huvud och hals. Han har väldigt vacker huvud om jag får skryta lite hihi ;) Men som sagt så är han slängig i bakstället och jag hoppas verkligen inte att nåt är fel...suck..snyft.
Va skoj att det gick så bra för dig då :) GRATTIS!!

Kalaspinglan skrev:
Tack!
Ja, tänk att vi som inte kan någonting fick en sådan guldklimp, både psykiskt och exteriört... otroligt roligt!!

Grattis till den fina kritiken och de fina resultaten!! :bump: Åh vad roligt att du känner så om din hunds mentalitet dessutom!

Så resonerade jag också om vår lille prins. De två första utställningarna i juniorklass blev han tredje respektive fjärde bästa hane med CK.

Jättekul, men det allra bästa är hans fina temperament. :love: Vår hund är helt igenom underbar. Och jag är ganska säker på att du känner likadant?

GRATTIS ... VA SKOJ

( själv orkade jag inte komma av psykiska själ, mår inte så bra just nu )

inte kul.. hoppas du "piggar" på dig (eller hur man nu ska säga)snart..

TACK! För oss är det hundra gånger viktigare att han fungerar mentalt än att han är stilig att se på. Allt annat är en bonus. :-)

Tusen tack! Stolt som en tupp är jag, även idag! Mina stackars kollegor lär få höra om detta hela dagen. *S*

Tack. Ja det är verkligen jättekul. Hade verkligen inte förväntat mig detta!
Trist att du inte mår bra, maila gärna om du vill berätta! KRAM!!!

GRATTIS :D
Nu är det min tur på lördag :eek:, fast jag är med i valpklass..och det jag VET på min är att han är överbyggd och förmodligen för stor..samt att han vill "vika" ut armbågarna lite när han springer.....we'll see :D

Tack, igen! :-) Synd att du inte lyckades ta dig dit... Vi får synas i Askersund istället!!

Först ett stort grattis till dig!!
Vi kom....sist...av valparna. Men vi fick bra kritik och hon var så duktig så! Det var jag som inte sprang tillräckligt fort och fick upp henne i bra fart. Men vi lär oss tillsammans och vi är ju bara i valpklass än så länge....så vi är nöjda och glada ändå och firade sista platsen med en god matsäck där vi delade på mackan! :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka