JA jag får låna min hund..

Zizzy

Trådstartare
När Sambon stack tog han även med sig sin hund..
Hunden som jag uppföstrat och älskar djupt. :love:

Fick ett sms i morse att hon löper och han undrade om jag kunde ha henne tills det har gått över.:bump:

Min lilla Bastard, välkommen hem som jag har saknat dig!
(nu blir det trångt i sängen :rofl:)

Sist hon löpte fick jag också ha henne, då frågade han om inte löpet hade gått över än, efter fyra veckor. :angel:
Jag ba -näääääää.. :angel:

Så nu blir det fullt ös medvetslös hemma i några dagar innan nyheten lagt sig. :love:

Sv: JA jag får låna min hund..

Det är väl samma hund som ni hade ihop? isåfall förstår jag dej ,mysigare vovve får man leta efter, verkligen jättemysig!

Men dööh, va kul att jag ska komma med Ipod till dig på fredag, han lär ju bli överlycklig, löptik och allt! :D ;)

Jag har väntat och väntat..

Det kommer ingen Bella till mig idag.. :(

Va tråkigt :( Kommer hon inte öht eller har han inte tid att lämna eller?

Vid elva i går när jag skickade ett sms och frågade när han kom, fick jag till svar att han inte trodde att jag ville att han skulle komma så sent...
Och efter nåt sms till skrev han att han inte ville bli osams med mig typ för att han kom sent.. :crazy:
Mitt svar var typ att har han redan förträngt att jag sitter vaken halva nätterna?:confused:
Jag blev riktigt ledsen faktiskt för att han inte dök upp med henne, jag som hade laddat aset och var jätte glad!!
men men..

MEN, han kom i kväll, var här i typ tio min (och betedde sig patetiskt)och lämnade av min älskade tösabit!!!:love:

Så nu ligger hon i sängen med de andra fyra odjuren och sover. :love::love:
Hon blev sådär löjligt glad för att ha kommit hit och har inspekterat alla kattungar så de har det bra genom tvångstvättning. :D
Nu sover hon djupt och snarkar lite lätt. :angel::love:

(och han smälla i sig en skål med kattmat, Olivers smakade gott sa hon ... :P)

Usch det måste vara jobbigt att skaffa hund med någon sådär.Om jag skulle vara sambo någon dag och skaffa mig en hund så hade jag skrivit mig som ägare på pappret.

Har du FEM hundar! å alla sover i sängen? :eek:

och att sen låta hunden äta kattmat? :confused:

Ursäkta men vad var vitsen med det inlägget? Vad är det för fel om någon vill ha fem hundar, eller 3, eller 7? Och vad spelar det för roll om ägaren har dem i sängen eller ej?

Ang 'låta hunden äta kattmat' framgick det ju att hunden själv försett sig med kattmat, inte att hunden fodras med kattmat.

Mina äter också kattmat - och kattbajs - om de får en chans. Innebär inte att jag låter dem äta det, men kan de stjäla det, då gör de det.

/Alexandra - som på något mystiskt vis vaknade inklämd mellan två riesenschnauzers i sängen imorse. Mycket mystiskt då de inte få vara där när jag sover :angel:

Har du FEM hundar! å alla sover i sängen? :eek:

och att sen låta hunden äta kattmat? :confused:

So wath.. Jag har betydligt fler än 5. Ingen sover dock i sängen här, förutom bc'n som kan smyga sig upp på husses sida. Och kan du tänka dig att får mina chansen så glufsar de också gärna i sig katternas mat :eek:

Ts jyckar är dessutom om jag inte är helt ute och cyklar av modell mindre :cool:

Håller med *christine*!
Det där låter helt vansinnigt... Hoppas dina hundar inte kommer vara i sängen ikväll när jag kommer..
Vill inte att min hund ska få se sådana uppfostrade hundar. Usch säger jag bara.
:cool:

:rofl::rofl:

Jadu, ouppfostrade små kräk är vad dom är. :D

Bella, Vanda och jag har roat oss med *christine* idag, och hjälp till och mocka. :D Hästbajs smakade tydligen mumma.. :angel:

Så skönt och ha henne hemma....

Nu ligger alla odjuren i sängen och myser igen efter ha varit ute i slasket. :love:
Det är helt tyst förutom *christine* som snarkar. :D

Och du Brejk, din hund kommer garanterat ligga bredvid Bella som ett plåster. :angel:

Haha mysigt!

Ja jag är rädd för det, han kommer bli störtkäääär :love:

Liknande trådar

Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
5 426
Senast: Zuzzi
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 775
Senast: Disen
·
Övr. Hund Tiken, 6 år i mellandagarna, bekymrar mig en del just nu. Det är normalt en glad och aktiv hund som alltid vill vara med. Men nu senaste...
2
Svar
29
· Visningar
5 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka