J*vla text!!

S

Spider84

*morr*

Jag slåss med en sida nu som jag inte blir klok på och kodningen börjar verkligen bli upp och ned för mig... :crazy:

När jag frågade en tjej som jag messar med via icq så sa hon att texten såg likadan ut för hela sidan...för mig så är den översta text biten och första uppradninen av delar på hästen bra ut, sen blir inte texten som den ska...fel teckensnitt m.m.

Här är sidan:

http://medlem.spray.se/hoppaner/ >> Anatomi

Inget funkar på sidan...jag vet.


Var tvungen att ladda upp den hastigt och lustigt när jag höll på att göra om den på datorn.

Hoppas at någon kan hjälpa mig. Som sagt kodningen är lite till trasslad nu när jag försökt att lösa det!
 
Hos mig är det samma typsnitt på hela anatomisidan. Storleken på texten tänkte jag inte så mycket på, så det borde ju varit bra!
 
Det ser bra ut hos mig. Såvitt jag kan se är det Verdana 10px på hela Anatomisidan. Däremot är "Copyright..." i Times New Roman på förstasidan.

Väldigt snygg och bra sida förresten! Skönt med "läsvänliga" hemsidor! :) Jag gillar inte pyttetext mot skrikiga bakgrunder etc.
 
Då är det bara på min dator som det blir olika text. :crazy:

Tack Dasjenka. :bow:
Ska ändra det på första sidan.

Jag får väl säga till när jag lagt upp sidan helt ny på den adressen den ska vara. Då har jag gjort om den lite, men den har samma utseende.
Valde grått, svart och blått för att i princip ingen har något emot de färgerna även om de kanske är lite "tråkiga".
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp