Ja, det är stor risk. Får hoppas att den inte gör nånting om den inte verkligen är säker. Goda självmordsbombare har ju ett antal gånger tagit med sig en god i döden
Och den kan väl egentligen aldrig vara riktigt säker, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är stor risk. Får hoppas att den inte gör nånting om den inte verkligen är säker. Goda självmordsbombare har ju ett antal gånger tagit med sig en god i döden
Och den kan väl egentligen aldrig vara riktigt säker, eller?
Och om tjuven snor förmågan får det omvandla någon om den vill?
Då hänger det ju lite på om tjuven är ond eller god där med och lyckats leta reda på en god och göra ytterligare en ond.
Detta gillar inte @Monstermom har jag en känsla av om jag mina tankar stämmer
Om tjuven är ond och snor förmågan så lär den ju omvända vapensmeden som den vet är god. Kan bli väldigt många onda i denna lek.
Nej det finns ju ingen brevbärare med men den kan ju lista ut vem siaren är om siaren är tydlig och har siat en ulv. Men siaren är ju lite försvagat i denna lek eftersom den inte får sia vem den vill.
Jag räknade lite och det kan vara avgörande DL dag 2!
Nåja, @Niyama , @LindgrenV och alla andra barnrumpor som inte ens vet vad det handlar om, ungefär så här håller den på:
Det här är från filmen från 82, det är väl den som går på TV varje år så den som folk är mest bekanta med - men det finns flera...
Så... Rebecca är egentligen Häxa? Änglahäxa?
Hon är judinna... Inte någon mysig tid för det...
Men dah, så långt tänkte jag ju inte. Tjuven behöver så klart inte leta reda på en god när den vet en som är god.
@Paddington
Får vapensmeden veta att den inte längre kan omvandla någon om tjuven snor förmågan och omvandlar någon annan? Eller den får veta när den vill utnyttja sin förmåga?
Det var ungefär likvärdigt på den tiden?
Håller med @Klara kan man inte ens få äta middag i lugn och ro utan att ni ändrar runt allt?
Jag som för en gångs skull var aktiv redan från början och hade riktigt fin inläggsstatistik
Håller med @Klara kan man inte ens få äta middag i lugn och ro utan att ni ändrar runt allt?
Jag som för en gångs skull var aktiv redan från början och hade riktigt fin inläggsstatistik
Absolut! Självklart! En hel hög med ulvar outade samt annan ovärderlig informationHaha, ja men vad var det för inlägg då? Hittat någon ulv redan?
Absolut! Självklart! En hel hög med ulvar outade samt annan ovärderlig information