Inte jag heller, jag bara tog en roll och hittade på något. Jag är inte helt säker, men TROR att fantasi är tillåtetJaha, ingen aning säger jag då. Har ingen koll överhuvudtaget på temat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller, jag bara tog en roll och hittade på något. Jag är inte helt säker, men TROR att fantasi är tillåtetJaha, ingen aning säger jag då. Har ingen koll överhuvudtaget på temat.
Inte jag heller, jag bara tog en roll och hittade på något. Jag är inte helt säker, men TROR att fantasi är tillåtet
Gör en rollista som är lite enklare för att inte bli allt för förvirrad. Har jag fattat rätt?
Rebecca - ängel
Isaac of York -typ siare, men måste skicka tre förslag som LL lottar bland
Ivanhoe - magiker
Lady Rowena - spion men en av raderna hamnar hos ulvarna
Kung Rikard - borgmästare som kan stoppa en lynch, avlägga en extra röst + har utslagsröst.
Cedrics - trollkarl
Athelstane - bagare
Gurth och Wamba - tvillingar
Broder Tuck - röstfifflare
Alkemisten - vapensmed som är skyddad mot ulvattacker och demon.
Robin Hood - ficktjuv som själv väljer sida
Prins John - ond spion
Ulvar varan en demon
@Paddington får spionen all info minus raden som ulvarna får? Och den onda spionen samma?
Och jag har fantasi i överflöd så det är bra att vi balanserar upp den här leken du och jagJag saknar fantasi Det är därför mina lekar är temalösa.
Det var jag. Förlåt. Men jag trodde att det var en spottkoppOm Robin väljer att bli ond och Ivanhoe blir uppäten... Då har vi... sju onda och... tio goda efter en omgång? (Och en av de onda är demon.) Plus att vi kanske lynchat en god...
Åtta mot nio, dag 2? Eh... Vem spottade egentligen i LLs kaffe, som sagt!?
Det var jag. Förlåt. Men jag trodde att det var en spottkopp
Glöm inte att det nu finns en roll som kan omvända en också. Dvs den kan få en ond att bli god om personen träffar rätt. Träffar den en ulv innebär ju det dessutom att det blir en förrädare i lyan (antar jag, @Paddington?).Om Robin väljer att bli ond och Ivanhoe blir uppäten... Då har vi... sju onda och... tio goda efter en omgång? (Och en av de onda är demon.) Plus att vi kanske lynchat en god...
Åtta mot nio, dag 2? Eh... Vem spottade egentligen i LLs kaffe, som sagt!?
Nä, jag förnekar bara min existens och bryr mig inte så jättemycket. FaktisktFattaru varu har gjort!!!?
Men du erkände ju i alla fall...
Kanske vi andra slipper (mer) straff nu då...
Glöm inte att det nu finns en roll som kan omvända en också. Dvs den kan få en ond att bli god om personen träffar rätt. Träffar den en ulv innebär ju det dessutom att det blir en förrädare i lyan (antar jag, @Paddington?).
Glöm inte att det nu finns en roll som kan omvända en också. Dvs den kan få en ond att bli god om personen träffar rätt. Träffar den en ulv innebär ju det dessutom att det blir en förrädare i lyan (antar jag, @Paddington?).
Och här kommer naturligtvis den (oväntade) obligatoriska frågan:
Vem borde Ivanhoe välja, och varför??
Ska besvaras innan första DL.
OK, läst igen nu. Men den kan ju lika gärna (statistiskt sett större sannolikhet till och med) göra en god till ond?
Ja prickar den en ulv så blir ju ulven god och ska verka för att goda sidan vinner
Och om tjuven snor förmågan får det omvandla någon om den vill?
Då hänger det ju lite på om tjuven är ond eller god där med och lyckats leta reda på en god och göra ytterligare en ond.
Detta gillar inte @Monstermom har jag en känsla av om jag mina tankar stämmer
Och om tjuven snor förmågan får det omvandla någon om den vill?
Då hänger det ju lite på om tjuven är ond eller god där med och lyckats leta reda på en god och göra ytterligare en ond.
Detta gillar inte @Monstermom har jag en känsla av om jag mina tankar stämmer
Jo, finns ju risk för det också, såklart.OK, läst igen nu. Men den kan ju lika gärna (statistiskt sett större sannolikhet till och med) göra en god till ond?