Islandshäst bett

Islands_owner

Trådstartare
Har sett att det finns ett speciellt islandshäst bett. Kallas droppe tror jag. Vad är det för speciellt med detta? Varför just till islandshästar?

//Therese

Sv: Islandshäst bett

Har sett att det finns ett speciellt islandshäst bett. Kallas droppe tror jag. Vad är det för speciellt med detta? Varför just till islandshästar?

//Therese

Vad är det du menar för bett då? Länk till någon bild kanske?! Droppe brukar ju mittendelen i ett 3 delat bett kallas nämligen, så förstår inte vad du menar.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
772
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare Ekenäsbon Stella Fältmarsch älskar sina islandshästar. Och det är speciellt gångarten tölt som hon gillar hos de här lugna...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka