Irriterande reklam.

Sezziyanen

Trådstartare
Jag kollar nästan aldrig på TV, men väl Youtube. På datorn har jag adblock så jag slipper reklamen, men använder även telefonen..

Många videos har ju reklam, vissa kan man klicka bort, vissa är bara några sekunder. Just nu irriterar jag mig NÅTT FRUKTANSVÄRT på Gymgrossistens reklam med en tjej som skriker "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH" några sekunder in. Vill ryta i åt henne att hålla k*ften, så illa är det. :) Går inte att klicka bort heller.

Nån reklam ni irriterar er på riktigt mycket?
 
Reklam-algoritmen (eller vad nu är?) på youtube tycker absolut att jag behöver Clearblue graviditetstest. Varje gång blir jag förbannad på den värdelösa dubbningen som både är osynkad och totalt saknar någon form av inlevelse. Ett monotont "Jag är gravid" följt av världens stelaste HAHA.
 
AFA-reklamen (tror jag att det är i alla fall) med mannen som äter rå kyckling medan han står och lagar mat. Ryyyyyyser varje gång..... :nailbiting: :wtf:
 
Jag kollar nästan aldrig på TV, men väl Youtube. På datorn har jag adblock så jag slipper reklamen, men använder även telefonen..

Många videos har ju reklam, vissa kan man klicka bort, vissa är bara några sekunder. Just nu irriterar jag mig NÅTT FRUKTANSVÄRT på Gymgrossistens reklam med en tjej som skriker "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH" några sekunder in. Vill ryta i åt henne att hålla k*ften, så illa är det. :) Går inte att klicka bort heller.

Nån reklam ni irriterar er på riktigt mycket?

Min värsta reklam är faktiskt här på Buke. I över en månad varje gång jag gick in här möttes jag av en närbild på en sjukt äcklig tops full med äckligt öronvax :yuck:

För någon vecka sedan byttes den reklamen ut mot något äckligt redskap för att ta bort beläggningar på tungan och i halsen för att förhindra dålig andedräkt. Sjukt äckliga bilder till den reklamen också.

Har aldrig googlat på varken öronvax eller dålig andedräkt... :confused:
 
Jag kollar nästan aldrig på TV, men väl Youtube. På datorn har jag adblock så jag slipper reklamen, men använder även telefonen..

Många videos har ju reklam, vissa kan man klicka bort, vissa är bara några sekunder. Just nu irriterar jag mig NÅTT FRUKTANSVÄRT på Gymgrossistens reklam med en tjej som skriker "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH" några sekunder in. Vill ryta i åt henne att hålla k*ften, så illa är det. :) Går inte att klicka bort heller.

Nån reklam ni irriterar er på riktigt mycket?

Jag stör mig på all reklam (playtjänster är djävulens påfund för oss som lärt oss spela in på hårddisk) så jag hinner nästan aldrig uppfatta vad reklamen handlar om eller vem som är avsändare - uppmärksamheten har försvunnit på noll sekunder. Tyvärr stör det uppmärksamheten rejält även för det man vill titta på...

Reklam med klatschig musik är värst.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 919
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp