Irriterande reklam

Emtherlia

Trådstartare
Vad har ni för reklamer som ni stör er på?

Just nu stör jag ihjäl mig på:
Shpock - tjejen i reklamen säger det konstiga ordet flera gånger under bara några sekunder och jag blir arg när jag hör reklamen. Shpock är ett apjobbigt ord att höra helt enkelt!:rage:

Duck
- "Hejdå smuts, hejdå oro" sjunger typ Peter Jöback och det är en så konstig mening i en rengöringsreklam. Vem är orolig pga lite smuts? Det är ORIMLIGT!:arghh:

Och sitter jag och njuter utan TV och utan reklam:p

Bort med TV fram med laptop, HDMI kabel och Netflix/Amazon Prime

När jag hade TV störde jag mig otroligt mycket på reklamer med läspning eller annat konstigt uttalande. Ryser.
Håller med om blöj reklamer :yuck:

Shpock - tjejen i reklamen säger det konstiga ordet flera gånger under bara några sekunder och jag blir arg när jag hör reklamen. Shpock är ett apjobbigt ord att höra helt enkelt!:rage:

Duck
- "Hejdå smuts, hejdå oro" sjunger typ Peter Jöback och det är en så konstig mening i en rengöringsreklam. Vem är orolig pga lite smuts? Det är ORIMLIGT!:arghh:

När det gäller shpock-reklamen så blir jag så irriterad på att hon skriker genom hela reklamen, som om det är så ungdomar pratar. :wtf:

Duck
Och bara därför kommer det Shpock-reklam här nedanför på min mobil. Vem har hittat på det idiotiska ordet?
:wtf:

Jag avskyr också Scpock-reklamen! Mest pga den som pratar, men även den fula klippningen med människan som får ett gäng sedlar i handen. KAN vara meningen att det ska vara dåligt klippt, men eftersom reklamen är så kass i övrigt misstänker jag att det är en miss.

Avskyr också WC-ankas jingel.

Yes diskmedel med grannen: "Klart grabben ska diska". Gah!

Clearblue med "är du redo för ett nytt leende?", eller vad de säger. Inledande bebisjollret är så irriterande.

Är säkert fler men det var de jag kom på nu.

Duck
Yoggireklamerna!
När killen ber sin tjej skicka yoggin och hon spelar dum och låtsas som att hon inte vet vad han menar. Varför reser han inte bara på arslet och tar den jäkla yoggin?!:banghead:

Det finns så ofantligt mycket dålig reklam! :yuck: Nu tittar jag nästan aldrig på "reklam-tv" längre tack och lov, så jag är lyckligt ouppdaterad. Men snacka om att man har misslyckats i sin marknadsföring när tittarna blir irriterade :crazy:

Reklamen för Sverigelotterna hatar jag!

På tal om reklam, vars är dom på kenoreklamen, när han fått cola med is? Jag lyckas aldrig lista ut vad han är säger, att dom är på xxx bästa hotell..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka