pernilla_s
Trådstartare
Var ute och promenerade med vovven. Vi har precis flyttat hit från en liten by till en stor så det är lite omställning. Min hund är ganska känslig och kan bli lite osäker inför nytt. Detta beror på hur han är uppväxt, (omplaceringshund). Iallafall så var vi ute och gick och på ett ställe blev han nervös så han hade svansen mellan benen.
Jag brydde mig inte om detta då jag måste visa att det inte är någon fara. Då cyklar någon förbi och poängterar detta och låter väldigt dömande och sur. Det verkade som om han trodde att jag hade slagit min hund eller något sådant. Jag blir irriterad då man kanske inte bara ska anta saker. Han hade kunnat fråga mig varför så hade jag svarat...
Jag brydde mig inte om detta då jag måste visa att det inte är någon fara. Då cyklar någon förbi och poängterar detta och låter väldigt dömande och sur. Det verkade som om han trodde att jag hade slagit min hund eller något sådant. Jag blir irriterad då man kanske inte bara ska anta saker. Han hade kunnat fråga mig varför så hade jag svarat...