irriterande granne.

Sv: irriterande granne.

Detta är ännu en grej som stärker min tes om att man INTE skall, vare sig ha några, eller ha någonting med grannar (eller mäklare för den delen) att göra!
:devil:

...fast om han var med och mätte ut, vilka fler var med? Som jag tolkade vad någon skrev så kunde man inte överklaga om det fanns bevis på att man redan gett sitt godkännande, så jag tänkte om du hade något utomstående vittne till att han godkände det muntligt...

KL

Jag blir så jäkla förbannad för sånt här!

Att man som stallägare inte har några jäkla rättigheter.
Och dessutom ibland måste maka på sig för att någon bygger hus för nära, det är väl inte VÅRT problem!?

Jag säger bara jävlar anamma om någon skulle bygga i närheten av oss och sen klaga. :mad:
Tur att vi äger det mesta runtom oss.

Jättetråkigt för dig. Ännu ett bevis på hur viktigt det är med skriftliga avtal, att det ska behöva vara så. Har inget direkt råd att ge men håller tummarna för att det ska lösa sig snart. Kanske Granfejden, eller vad det nu hette, på tv, kunde hjälpa till?

Jättetråkigt för dig. Ännu ett bevis på hur viktigt det är med skriftliga avtal, att det ska behöva vara så. Har inget direkt råd att ge men håller tummarna för att det ska lösa sig snart. Kanske Granfejden, eller vad det nu hette, på tv, kunde hjälpa till?

Har faktiskt tänkt tanken...

Liknande trådar

Hemmet OK, nu kommer typ en bekännelse om hur okunnig och totalt o-vuxen jag är gällande dessa saker, och att jag kanske borde vända mig till...
Svar
11
· Visningar
8 673
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus