IRC-chatten

Services is currently down. Please wait a few moments, and then try again.


Det kommer igång. Det som är lagrat i services fungerar dock inte för tillfället och därför beter sig kanalen som att den vore oregistrerad. Vet dock inte hur det fungerar för att få igång den igen. Tror att alla måste ut ur kanalen och joina igen för att det ska bli rätt. Men jag kan ha fel.

@Skimmer, du sa att den fungerar igen... där just nu? Jag var inne nyss men då fungerade det inte.
 
Oki, det är så smidigt alltså. :)

Tillägg: Nu är allt igång igen så det är bara att joina. Coolchat: #buke.
 
Jo, det är bekvämt med nån form av service, men om man inte har det måste man hålla på och hoppa ur som du sa :crazy:
 
Tror det krånglar mer än vanligt idag.. Har vart ensam där länge nu.
 
Testade den här härliga javachatten från jobbet... bara för att upptäcka att den inte fungerar. Tragiskt. :cry:

Tur att de inte spärrat forumet iaf, för vad skulle jag göra då? :devil:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
398
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 502
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp