Lycanthrope
Trådstartare
Jag står inför valet av dessa 2 just nu (finns inte råd till det allra nyaste och får välja av det som finns på hemsidan där jag har mitt abonnemang).
Jag har en iphone 3gs idag och är väl sisådär nöjd. Jag förstår ju att alla telefoner har fördelar och nackdelar. Kameran är ju bra (om man står still och det är bra ljus), roliga appar, bra att surfa på, dålig att filma med. Inte krånglat direkt förutom att knappen för ljud av/på började krångla för ett par månader sedan och slog av och på sig själv och börjar ibland vibrera helt okontrollerat
Skärmen är även sprucken efter en rejäl tappning i isig back, det förstår jag att den gick sönder av
Jag är väldigt less på itunes, datorn hänger sig ofta när det drar igång osv.
Sambon har tidigare haft samsung, inte så ny såklart, som krånglade med skärmen, och den stängde av sig till och från.
Men han vill nog prova samsung när det är dags för honom att kassera den han har nu (också iphone 3gs).
Det jag vill göra med min telefon är;
Ringa, smsa, mmsa
Surfa, se på youtubeklipp
Använda den som väckarklocka
Viktigast av allt; Fota och filma, bra kamera är väldigt viktigt.
Alternativen just nu är som sagt Iphone 4 8GB och Galaxy S3.
Vad är skillnad på Galaxy S3 4g och Galaxy S3, förutom 4g?
Priset är nämligen olika.
Tacksam för svar
Jag har en iphone 3gs idag och är väl sisådär nöjd. Jag förstår ju att alla telefoner har fördelar och nackdelar. Kameran är ju bra (om man står still och det är bra ljus), roliga appar, bra att surfa på, dålig att filma med. Inte krånglat direkt förutom att knappen för ljud av/på började krångla för ett par månader sedan och slog av och på sig själv och börjar ibland vibrera helt okontrollerat
Skärmen är även sprucken efter en rejäl tappning i isig back, det förstår jag att den gick sönder av
Jag är väldigt less på itunes, datorn hänger sig ofta när det drar igång osv.
Sambon har tidigare haft samsung, inte så ny såklart, som krånglade med skärmen, och den stängde av sig till och från.
Men han vill nog prova samsung när det är dags för honom att kassera den han har nu (också iphone 3gs).
Det jag vill göra med min telefon är;
Ringa, smsa, mmsa
Surfa, se på youtubeklipp
Använda den som väckarklocka
Viktigast av allt; Fota och filma, bra kamera är väldigt viktigt.
Alternativen just nu är som sagt Iphone 4 8GB och Galaxy S3.
Vad är skillnad på Galaxy S3 4g och Galaxy S3, förutom 4g?
Priset är nämligen olika.
Tacksam för svar