intigrerad ridning

lovehorses

Trådstartare
Är det någon som rider det här?

Har just börjat med det på min häst, är helt såld på de!:love: Min häst också för den delen! :banana:

Kanske vi kan samlas här och utbyta erfarenheter m.m.

Är det någon som rider det här?

Har just börjat med det på min häst, är helt såld på de!:love: Min häst också för den delen! :banana:

Kanske vi kan samlas här och utbyta erfarenheter m.m.
Min tränare tillhör skaran av IR instruktörer men är osäker om hur mycket hen väver in i vårt nuvarande traditionella arbete iom igångsättning av 13 årig sällskapsdam som mest har skrotat i hagen senaste tiden....

Kul att det finns några. :)

Jag har ridit den vanlig ridskoleridningen men blev nu introducerad i detta. Både hästen och jag gillar det. Vet inte hur man gör i fortsättningen framöver, men kommer att rida detta ett tag när det hjälper min häst så bra!

Kul att det finns några. :)

Jag har ridit den vanlig ridskoleridningen men blev nu introducerad i detta. Både hästen och jag gillar det. Vet inte hur man gör i fortsättningen framöver, men kommer att rida detta ett tag när det hjälper min häst så bra!
Red för tränaren idag o jag frågade kring det vi gör och vad som ev kan klassas som ingå i själva IR konceptet. Dock är hon även tränare i NH och centrerad ridning och hon menade på att hon plockar från alla koncepten för att passa teamet av ryttare/häst och den dagsform som råder....själv har jag den vanliga ridskoleridningen i bagaget...

Liknande trådar

Ridning Min erfarenhet är att hästar som är svåra att sko också är lite knepiga i ridningen kanske inte svåra men i alla fall inte några helt...
Svar
8
· Visningar
501
Senast: Oknytt
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: MiniLi
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama