Interiör , Mandalaki

martha

Trådstartare
Snyggast bordet borde väl passa hos Bläckis ;)

watermark.php

För er andra j´kanske det finns andra alternativ

http://www.boredpanda.com/interior-design-tables/?image_id=creative-table-design-1-2.jpg

Äh, det där bordet var ju uppe sist vi bildbombade bläckis. Den tråden där jag råkade lägga in en bild som förflyttade bukefalos i scroll-sidled rakt österut till typ ryska tundran. Jag är ganska övertygad om att den tråden även kom att handla om kameler eller elefanter på balkongen. När man kan ha en bläckfisk i vardagsrummet liksom.

Haha
Jag har en bild på fejkan som jag tänkte få hit men jag lyckas inte å få hit den från telefonen.
Har inte datorn med på jobbet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 165
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama