Inte vad ni tror....

martha

Trådstartare
Det här inte vad ni tror att det är , men det fanns engång en häst som ägdes av en liten Krims...som faktiskt var trea på en travbana i Värmalnds läns landskap i dag...denna hästen är inte föremål för en gratualation idag :angel: :angel:

Och vi får hoppas att hemresan går bra :cool:

Sv: Inte vad ni tror....

Men så bra, jag var lite benägen att tro att en viss tråd hade några hemliga besvärjelser i sig. Kanppt en placering för Buke-hästar sedan dess, eller??? :confused: :confused: :confused:

:bow: :bow: :bow:

/// ghost

Då säger man väl inte ett dugg ograttis så himla mycket och jättemest........ :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump:

:p :angel:

Tack ska man väl inte säga då :angel:
Hemresan gick strålande. Ordinarie skötare var inte med så "matte" fick agera skötare. Hade legat av mig lite, tog hela kurvan att få på käken och sådär men....
Han satt instängd till 700 kvar eller nåt, sen spurtade han (kors itaket) faktiskt riktigt bra till 3e platsen. Han är otrolig :love: :love:

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: CaisaCax
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 675
Senast: Rosett
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
732
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama