skogsridmulle
Trådstartare
läste jag i Hästfocus igårkväll. Det skiljer sig ändå bal till bal, energi o mineraler går ur så det som stämde för två månader sen stämmer inte längre osv. Jag gjorde analys i år o programmet kom fram till nästan exakt vad hästarna fick o det var väl kul iof. Men mest har min medryttare varit på mig om att då VET man, och jag ska ju få från samma bonde så jag gjorde analys. 1090:- gick det på
plus porto. När jag sa det till bonden sa han, ja, jag vet inte vilket parti du fick senast, det är ju taget vid några olika tillfällen så det skiljer sig nog lite. Och då kände jag lite som artikeln skrev; att det inte verkar ha så stor betydelse. För balarna är ändå olika.
Jag vet att de som skriver om analyser på Buke tycker att det är jätteviktigt, så jag ser framför mig massvis av mothugg nu *är beredd att ta skydd*, men finns det nån mer som känner att betydelsen inte är så stor?
Jag vet att de som skriver om analyser på Buke tycker att det är jätteviktigt, så jag ser framför mig massvis av mothugg nu *är beredd att ta skydd*, men finns det nån mer som känner att betydelsen inte är så stor?