Inte insläppt i vindskyddet

Sv: Inte insläppt i vindskyddet

Tack, då snor jag förmodlingen lite då. Det där med lådan och rutschkanan lät inte heller så dumt.

Och såklart att man inte ska avslöja alla sina kluriga grejor. Tycker du är otroligt generös ändå med bilder och info :).

Ja, tycker också att man kan försöka göra det så bra man bara kan med utfodringen och få det så jämnt fördelat som möjligt över dygnet. Så vi jobbar vidare och så får vi se vart det tar vägen.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Behöver ventilera lite.. För att göra en lång historia så kort som möjligt. Jag köpte min femåring för snart två år sedan. September när...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 392
Anläggning Nu vill jag ha lite tyckande från er sida kära bukefalister! Jag bifogar en karta över hur våra hagar ligger, och skulle vilja ha...
Svar
9
· Visningar
2 252
Senast: No1
·
Anläggning Jag håller som bäst på att skissa på hur jag vill bygga mitt stall - som skall byggas i en existerande gammal ladugårdsbyggnad - och har...
Svar
13
· Visningar
3 681
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag har funderingar på att göra en liten lösdrift av ett vindskydd vi har. Det är i såfall ämnat för 2-3 ett-åringar. Vindskyddet står i...
Svar
11
· Visningar
2 890
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp