Inte godkjente hingstar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Grethe
  • Startdatum Startdatum
G

Grethe

Har fått tilbud om å bedekke mine 2 sto med en ikke godkjent hingst av meget god stamme. Dom seiar at jag for registrert avkommene fordi det er kommet noen nya regler. Er det noen som vet om hvor jag kan hitta dom reglana eller noen som kjener til dom?
Grethe

Sv: Inte godkjente hingstar

ring till STC...så får du info....dom gjorde ju "om" reglerna 2 ggr förra året och nu är det "fritt fram" igen...det var det väl på ett sätt innan också med då fråntog dom en hel del rättigheter såsom premielopp, uppfödarpengar o dyl på dessa med icke avelsgodkända fäder...kolla om det är så att den som äger hingsten måste äga stoet också...vad som händer om det är olika ägarekonstellationer.

Sv: Inte godkjente hingstar

Hej Martha.
Må takke for svaret. Skal ringe til STC o fråga.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: mandalaki
·
Ridning Jeg skal begynne som medrytter på en maxad ponnihingst denne uken. Og jeg lurer på om noen har erfaringer eller råd til meg om ridning...
Svar
5
· Visningar
1 437
Senast: mackan
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka