Inte bli medlem??

Gaston

Trådstartare
Hur min kompis än gör för att försöka bli medlem så går det inte, hon försöker på sin datorn, jag provar på min och alla andvändarnamn är upptagna..:confused: och sen om vi hittar ett ledigt andvändarnamn då är det fel "kod" eller vad man ska säga, men då provar vi om och om igen men det går ändå inte...:confused: :(

så min fråga är, Hur ska vi lösa detta???

Sv: Inte bli medlem??

Har ni aktiverat användarnamnet? Det gör man via den länk som skickas till den e-postadress som användes vid registrering.

Numera behöver man inte ens aktivera, jag har tagit bort det på prov eftersom folk verkade ha en massa problem med detta.

Nu måste man skriva av tecken i en bild, detta är inte gjort för att krångla till det utan för att andra datorer inte skall kunna skapa användarkonton maskinellt och spamma forumen med sex-länkar och annat.

Många användarnamn är upptagna och det är av förklarliga skäl möjligt att misstolka de tecken som skall skrivas av.

Boj skrev:
Men vad du håller på då.;)
Mummel... ja det får ju inte gå för fort fram här... vi är en hel drös med kärringar och säkert är en del av oss riktigt motvals vilket gör att vi förstår absolut ingenting nytt! ;)

*rättar till glasögonen utifall det kommer ngt liknande för oss som har anvnamn*

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
2
Svar
38
· Visningar
4 341
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 680
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 281
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar