Instruktörer i Falun

G

glee

Någon som har koll? Vill gå någon slags fortsättning på vardagslydnad och grundkurs i agility. Brukshundsklubben ligger tyvärr för långt bort.. Jag känner inte till några instruktörer alls och vill ju inte så gärna betala för en kurs som kanske inte alls passar oss. Pm:a gärna!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Instruktörer i Falun

Ja det måste du ha gjort :D
Vi har bott i Falun i nästan ett halvår nu :)

Hur går det med hund-införskaffandet förresten?

Oj, snacka om att man är blind ibland! :D

Ny vovve får vänta här.. Jag fick reda på att jag har en bebis i magen för ett tag sen, och jag känner inte direkt att jag har ork att skaffa en valp då också. Snacka om att ge sig själv mycket jobb. Kissa valp 700 ggr om dagen, leka, träna, städa. Ta hand om bebis och hushåll och mig själv samtidigt..
Neeeeej :p

Såg just det på ÄU, att du ska ha barn alltså. Vad roligt! :)

Hahaha, hade jag haft så mkt kunskap eller om du känner att jag kan lära dig något alls; visst :D

Egentligen behöver vi inte så mycket mer än 1: en människa och 2: en hund som ska agera offer när Selma ska lära sig att inte springa fram till dem. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Trassel12
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 693
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar