installera..Funkar ej!

E

eloon__

Hejs!
Skulle installera Arvet från Rosemond Hill nu när jag är sjuk för o spela lite.. Har så oerhört tråkigt!! Det är en bränd skiva och jag har aldrig spelat det förut. Så skulle jag installera det och sätter i skivan. Då kommer det fram en ruta med ikoner som heter "uninst", "readme", "steup" osv. Och jag hade för mig att man ska ta setup då.. Så jag klickade på den och då kommer det fram en "laddningsruta" där det står typ "Setup is preparing..." blablabla..

När den har laddat klart o det har blivit 100% så kommer det upp en ruta där det står typ "Welcome to the Arvet från Rosemond Hill setup program. This program will install Arvet från Rosemond Hill on your computer." Sen så klickar jag på next och så kommer en ungefär likadan ruta upp och jag klickade på next igen. Då börjar den ladda och när det har kommit typ 3% så kommer det upp en ruta där det står "An error occurred during the move data process: -106"

Fattar inte varför det inte funkar! Någon duktig som fattar vad jag gör för fel? Eller är det för att det är en bränd skiva?:(
 
Sv: installera..Funkar ej!

sådär var det typ för mig med ett tag, har du kollat att du har tillräckligt mycket plats kvar på hårddisken?
 
Sv: installera..Funkar ej!

jag kan inte heller spela det med brända skivor så det är väl skyddat skulle jag tro ;)
så jag fick vara lite olaglig för att få det att funka.
 

Liknande trådar

Z
  • Låst
Fritid Hallå!! Jag har installerat Arvet från Rosemond Hill men har nu en fråga till någon som är bra på datorer...... Jag suger nämligen på...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: ZandraBson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp