Inställd tävling, får man ställa ut licenser då?

break_a_leg

Trådstartare
Om en klubb anordnar en tävling under år 2007 som blir inställd pga för få anmälda - får denna klubb ställa ut licenser för 2008 då?

Jag är bara nyfiken;)

Sv: Inställd tävling, får man ställa ut licenser då?

Tror inte den frågan har varit uppe så det får nog klubben ta en diskusion med förbundet/distriktet om de kan få dispenc, det kan nog gå en gång skulle jag tro men upprepar det sig så är det nog kört då är det bara att köra tävlingen även om det bara är 5 anmälda.

Står att klubben ska ha varit arrangör eller medarrangör till minst en genomförd tävling.

Enligt vad jag har hört så ska man inte få ställa ut licenser då...

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under många år har Lilla Gubben Cup lockat många hästtokiga till Vimmerby. I år tvingas dock tävlingen ställas in på grund av för få...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka