Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jättebra svar. Visste typ inget av det du skrevEn story ser du genom att klicka på användarens runda profilbild, om det finns en story att se är det som en ram runt bilden. Om det inte finns någon story händer inget när du klickar. En story ligger bara kvar i 24h och det är ofta problemet för mig när jag hittar äldre inlägg där de hänvisar till recept i stories... Ibland sparar vissa sina storys i höjdpunkter som man kan se om man går in på en profil som flera runda ringar under presentationstexten. Sorry om du redan vet allt det, men svårt att veta vad som är problemet i just detta fall![]()
Ja det är jättedumt! Tror att vissa lägger länken till annan hemsida eller blogg där receptet finns i story, men det försvinner ju oavsett efter 24h och jag har inte ork eller lust att sitta och leta på andra sidor då...Tack! Jättebra svar. Visste typ inget av det du skrevDumt om ett recept bara finns kvar i 24 timmar. Jättedumt!!!
Hon har en blogg också, men där är det skitsvårt att hitta något. Brukar ge upp.Ja det är jättedumt! Tror att vissa lägger länken till annan hemsida eller blogg där receptet finns i story, men det försvinner ju oavsett efter 24h och jag har inte ork eller lust att sitta och leta på andra sidor då...![]()
Hon har en blogg också, men där är det skitsvårt att hitta något. Brukar ge upp.
Om du håller fingret på bilden när du har tagit fram den så pausas rullningen, ta en skärmdump och spara om det är något extra bra receptTack! Jättebra svar. Visste typ inget av det du skrevDumt om ett recept bara finns kvar i 24 timmar. Jättedumt!!!
Många har en särskild länk via Instagram, det heter "link in bio", klickar man på den kommer alla deras länkade inlägg upp. Ser ut såhär (skärmdump från en som jag följer)Hon har en blogg också, men där är det skitsvårt att hitta något. Brukar ge upp.
Fast det där är väl inte stories?Många har en särskild länk via Instagram, det heter "link in bio", klickar man på den kommer alla deras länkade inlägg upp. Ser ut såhär (skärmdump från en som jag följer)
Visa bifogad fil 70810
När jag klickar på en bild kommer jag direkt till det receptet hon länkat. Kan det möjligen finnas samma hos den du följer?
Nej, jag tänkte att om hon har en blogg, kanske hon även har länkat till recepten på den. Och inte bara på stories, menar jagFast det där är väl inte stories?